Somergriep en ander verkoues

Februarie 19, 2012

Gewoonlik assosieer ons mos griep, verkoues en soortgelyke siektes met die koue wintermaande wanneer temperature rondom ons baie wisselvallig kan raak rondom ons. Ons beweeg mos maar deur koue gange en strate en gaan dan lekker warm kantore, huise en ander geboue binne.
Maar vanjaar het ek ‘n nuwe tendens bemerk. Reeds einde januare tot so laat as middel Februarie vanjaar het ‘n vlaag van Somergriep en somerverkoues ons land getref. By my eie werk het ek ervaar hoedat sommige kolegas vir dae afgeboek moes word om te herstel nadat hulle een van hierdie siektes opgedoen het. sommiges het egter sterk gestaan en te midde van hulle siekte bly werk. Ek was self ook vir een dag met siekverlof om oor die ergste van my somergriep te kom. Daarna het ek al hoesend en proesend my werk voortgesit.

die groot vraag is nou egter, wat veroorsaak dat hierdie kwale juis vanjaar erger is as ander jare?
Sommiges beweer dit was die reënweer wat ons die laaste tyd gehad het, die temperature het gereeld gewissel tussen warm en lekker koen van die reën. Dit kan wel wees, maar ek twyfel. Ons woon immers in ‘n somerreënvalstreek en sulke weer is nie ongewoon hierdie tyd van die jaar nie. Ander jare was die somergriep en verkoues nooit so erg nie, behalwe dalk vir diegene wie per ongeluk in ‘n reënbui beland het sonder die nodige beskutting.
‘n Vriendin van my spekuleer dat dit dalk iets te doen kon gehad het met die varkgriepvirus wat die wêreld ‘n paar jaar terug met vrees vervul het. Hierdie virus, ook bekend as H1N1, het heelwat mense se dood veroorsaak. Ek weet ook nie so lekker daarvan nie, hoekom het geen gesondheidsagentskap plaaslik of wêreldwyd ‘n waarskuwing daaroor uitgereik nie?
Ek wonder watter impak hierdie siekte gehad het op ons nasionale produktiwiteit? Hoeveel werknemers is in hierdie tyd afgeboek weens griep en soortgelyke simptome? Wat het dit ons ekonomie gekos?
As in ag geneem word dat die winter nog op pad is en dat soortgelyke kwale en skete ons weer kan tref, kan hierdie mos ‘n dubbele impak op ons hê.

Vir diegene van julle wat hierdie siekte ten prooi geval het, baie sterkte vir julle. Word gou gesond.

