BlAnke vroue en gestremdes dalk uitgesluit van regstellende aksie

Desember 21, 2011

Volgens nuwe voorgestelde wetgewing op regstellende aksie en swartbemagtiging gaan blanke vroue en gestremdes dalk uitgesluit word as begunstigdes van regstellende aksie. Die rede vir die uitsluiting van blanke vroue is glo omdat hulle oorverteenwoordig is in die werkplek. Hoekom gestremdes uitgesluit gaan word weet ek glad nie.
Soos wat Dirk Herman van Solidariteit vanmiddag op RSG uitgewys het, skep dit ‘n gevaarlike president omdat daar dalk in die toekoms ook beweer kan word dat Indiërs in Natal en Kleurlinge in die Wes-Kaap ook oorverteenwoordig is in hulle streke en dus nie kan kwalifiseer as begunstigdes van regstellende aksie nie.
As gestremde persoon sal ek self ook uitgesluit wees van regstellende aksie. As blanke Afrikaner is ek alreeds uitgesluit daarvan, maar almal rondom my was altyd gou om my te verseker dat ek wel ‘n beter kans staan om werk te kry omdat huidige wetgewing rondom regstellende aksie en bemagtiging vir gestremdes voorsiening maak. Nou sal hierdie nuwe voorgestelde wetgewing ook hierdie trooswoorde ongedaan maak. Ek is net dankbaar dat ek wel gelukkig was om werk te kon kry, nie as gevolg van regstellende aksie nie maar wel omdat ek ‘n vaardigheid het wat ek kon gebruik om andere te bemagtig.
Ek stem ook saam met wat Ernst Roets op sy Twitter mikrojoernaal skryf. Hoe verder ons van 1994 af beweeg, hoe meer agressief word die ANC se nuwe wetgewing rakende grondhervorming, die nuwe wet op die beskerming van staatsinligting en breë swart ekonomiese bemagtiging.
Ek hoop net die opposisie en burgerregtegroepe is sterk genoeg om wel hierdie wetgewing te stop voordat dit bekragtig kan word en dat die ANC dit nie sal regkry om dit sommer net so deur die parlement te stoomroller nie. Gegewe wat gebeur het met die Inligtingswet gaan dit maar ‘n opdraande stryd vir hierdie groepe wees.
Baie sterkte aan diegene wat wel hierdie taak gaan aanpak.

