Om te praat of te sms

Januarie 5, 2011

Watter manier van kommunikasie verkies jy? Om oor die telefoon te praat, om ‘n sms te stuur of enige ander medium?
My gunsteling is om self met mense oor die telefoon te praat. Ek hou daarvan om ‘n stem aan die ander kant te hoor en die emosies te hoor wat daarin is. Landlynoproepe gaan nog aan, maar selfoonoproepe is maar bietjie duur hier in Suid-Afrika.
As ek nie by my landlyn is nie, verkies ek eerder om teksboodskappe te stuur. Dis vinnig en word direk na die ontvanger se foon gestuur. Die enigste probleem met sms is dat daar ‘n beperking op die getal karakters in ‘n sms is en dat jy soms sukkel om ‘n langer boodskap behoorlik oor te dra.
Juis daarom hou ek ook in ‘n sekere opsig meer van e-pos as van sms. Jy kan ‘n ordentlike geselsbrief skryf teen ‘n tarief wat laer is as vir een teksboodskap van 160 karakters.
Blogging is natuurlik ‘n ideale medium vir massakommunikasie. Geen gesukkel met groepslyste van e-posadresse nie. Verder gee dit my ook ‘n geleentheid om dinge te deel wat ek nie in enige ander medium sou kon deel nie.
Mag hierdie nuwe jaar vir julle ‘n jaar van doeltreffende kommunikasie wees.

