Dinge wat my laat glimlag

Januarie 3, 2011

Eerstens wil ek my lesers ‘n voorspoedige nuwe jaar toewens. Mag dit ‘n wonderlike jaar wees waarin julle kreatiewe denke gestimuleer sal word. Vir die bloggers tussen julle, mag dit ‘n jaar van interessante pennevrugte wees.
Ek is ‘n groot sucker vir ‘n goeie storie, liedjie of goeie grap wat my laat glimlag. Ek is ‘n groot aanhanger van Leon Schuster se musiek en rolprente al het ek sommige films al hoeveel keer gekyk. Verder is ek ook mal oor Tolla Van DEr Merwe en Jan Spies se stories.
Ek hou van iemand in ‘n geselskap wat ‘n goeie grap kan vertel. Verder is dit ook lekker as ek self mense kan laat lag met ‘n grap wat ek weer by sulke grapjasse gehoor het. Ek is self nie baie oorspronklik daarmee nie.
Verder glimlag of lag ek ook vir die parlementslede se humoristiese kaskenades wat gewoonlik aan die einde van die jaar op die SAUK se radionuusprogramme uitgesaai word. Dis net jammer die regering se eie narrespel kos die arme belastingbetaler soms miljoene indien nie miljarde nie.
Ek sal graag van ander Afrikaanse bloggers wil verneem wat hulle laat Glimlag of lag. Gelukkig is dit nie moeilike huiswerk nie.

