Rugby uitsaairegte

November 21, 2010

Ek wonder die laaste tyd bietjie oor hoe die uitsaairegte vir rugby
werk. Vir die tweede jaar saai RSG nie die Springbokke se Europese
toer uit nie omdat hulle nie die uitsaairegte kon kry nie. Ek verneem
ander radiostasies kon ook nie uitsaairegte kry nie.
Verlede jaar het ek hulle nog verskoon omdat hulle dalk ‘n fout kon
gemaak het. Maar vanjaar wonder ek so ‘n bietjie. Hoekom het hulle nie
intussen uitsaairegte beding nie? Baie van ons beskik nie oor ‘n
intekening op ‘n betaalkanaal wat die rugby regstreeks uitsaai nie.
Intussen maak die Bokke dit ook maar net-net. Die eerste twee
wedstryde het hulle net-net gewen en toe verloor hulle gister teen
Skotland.
Sterkte vir volgende naweek se wedstryd teen Engeland, al sal ek julle
nie regstreeks kan volg nie.

