Was dit ‘n wraakaanval?

April 9, 2010

In my vorige inskrywing het ek ‘n beroep op my medevolksgenote gedoen om kalm te bly en hulle nie aan enige onverantwoordelike geweldadige gedrag skuldig te maak na die moord op Eugene Terreblanche, leier van die Afrikanerweerstandsbeweging. Die verkeerde optrede van ‘n klein groepie kan die hele land aan die brand steek. Skoor het ‘n baie mooi pleidooi gerig op haar webjoernaal skoor.wordpress.com.
Juis daarom was dit vir my ‘n skok toe ek gisteraand ‘n berig hoor van ‘n beweerde skietery op ‘n minibustaxi naby Secunda. Volgens die passasiers van die taxi het twee blanke mans in ‘n dubbelkajuitbakkie by hulle verbygery en skote op die taxi gevuur. Sommiges is gewond. Die plaaslike polisie sê hulle sluit nie die moontlikheid uit dat dit moontlik ‘n wraakaanval was na die moord op Terreblanche.
Ons as Afrikaners kan beslis weerstand bied teen die huidige toestande in die land wat ons toekoms bedreig soos geweld en misdaad, die haatspraak van veral die Anc Jeugliga en sy meelopers, die korrupsie wat ons land op sy knieë dwing en die manier hoe ons van ons kulturele erfenis beroof word deur dinge soos naamsveranderinge en die wanvoorstelling van Afrikaners in ons land se geskiedenis. Maar al hierdie dinge moet geskied met die nodige respek vir algemene wet en orde.
Ek hoop nie hierdie voorval by Secunda kring uit en word deur die haatsprekers van die ANC en ander radikale groepe gebruik om die vure van haat teen ons aan te blaas nie.

